Известие

Collapse
No announcement yet.

Как се маха махагоновият скоростен лост на 156 ТS?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Как се маха махагоновият скоростен лост на 156 ТS?

    Колеги,имам питане за въпросния скоростен лост.Иска ми се да го махна или сменя,или да го скъся малко,щото това е единственото нещо което не ми харесва в 156-ците,стърчи като прът.НякоЙ махал ли го е сам,аз дърпам,въртя и все тая,страх ме е да не извадя всичко Ако някой го е правил да пише Благодаря предварително
    CITROEN SAXO 1.4 VTS-EX...Peugeot 206 1.4 Lx- EX...Fiat Punto Sporting 1.2 16V- EX...Chysler Neon 2.0 lx- EX...Hyundai Sonata 2.0 Auto- EX...Rover 25 1.6 16V- EX...ALFA ROMEO 156 2.0 TS- EX


  • #2
    с въртене обратно на часовника трябва да е...може да е поспекал малко
    156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

    OEM & Ventura Garage
    http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

    Comment


    • #3
      С въртене и дърпане най-много да изскубнеш целия лост. Покриваш с един чаршав таблото и седалките, и се мяташ с флекса...махагона е истински и на всичко отгоре е здраво залепен
      Last edited by Доко; d.m.y г., 13:50.

      Comment


      • #4
        Мерси,колеги !
        CITROEN SAXO 1.4 VTS-EX...Peugeot 206 1.4 Lx- EX...Fiat Punto Sporting 1.2 16V- EX...Chysler Neon 2.0 lx- EX...Hyundai Sonata 2.0 Auto- EX...Rover 25 1.6 16V- EX...ALFA ROMEO 156 2.0 TS- EX

        Comment


        • #5
          Аз го строших с водопроводен ключ. Яко е лепен, с въртене не става, има жлебове, които влизат в дървото... И сега съжалявам - трябваше да си го реновирам на място ...

          Comment


          • #6
            Нищо подобно.Не е лепен или залепнал както предполагате.Колега,хващаш топката испоредно на лоста,усукваш леко/горния край към таблото,а долния към ръчната/,след това обратното.Както си усукал теглиш нагоре,с умерена сила и топката се вади.На шпонка/щифт/е.Излиза за 5 секунди.Успех.
            sigpicalfa 156 2.0 TS/звяр на пътя-0886399217

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от toshko69 Покажи съобщение
              Нищо подобно.Не е лепен или залепнал както предполагате.Колега,хващаш топката испоредно на лоста,усукваш леко/горния край към таблото,а долния към ръчната/,след това обратното.Както си усукал теглиш нагоре,с умерена сила и топката се вади.На шпонка/щифт/е.Излиза за 5 секунди.Успех.
              Абсолютно вярно!!!!! просто много дърпане трябва.
              "Аз не съм гинеколог по принцип, но мога да погледна"

              Comment


              • #8
                А в употреба каква може да влезе
                Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.

                Comment


                • #9
                  Тук по-горе махагоновата топка ли визирате? Защото ако е така, значи само на мойта и на spe4elist са се набутали с лепило .... Лично с флекса я резнах и мога да споря с всеки, че е залепена като гума на тир, няма вадене...

                  п.с. Да отбележа, че мойта 156-ца беше набор '98, няма да се учудя ако по-новите са различни.
                  Last edited by Доко; d.m.y г., 23:42.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
                    Тук по-горе махагоновата топка ли визирате? Защото ако е така, значи само на мойта и на spe4elist са се набутали с лепило .... Лично с флекса я резнах и мога да споря с всеки, че е залепена като гума на тир, няма вадене...

                    п.с. Да отбележа, че мойта 156-ца беше набор '98, няма да се учудя ако по-новите са различни.
                    06.98

                    Comment


                    • #11
                      А аз пък понеже съм фен на тоя махагон, яко някой ще си хвърля здрава топката, може да ми я даде
                      Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                      Нагоре по стълбата, която води надолу
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Флекс?
                        А какво се случва със задната - или по-скоро с механизма дето се повдига за да се включи задна като минете с флекса?
                        Welcome to the real world

                        Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                          Флекс?
                          А какво се случва със задната - или по-скоро с механизма дето се повдига за да се включи задна като минете с флекса?
                          Ние, с бензиновите 156, сме облагодетелствани - нямаме механизъм за задна ... Кво да прайш - прост твин спарк

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                            Флекс?
                            А какво се случва със задната - или по-скоро с механизма дето се повдига за да се включи задна като минете с флекса?
                            това на бензинките май го няма
                            AlfaRomeo 156 2.0TS
                            AlfaRomeo 156 1.8TS

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                              Флекс?
                              А какво се случва със задната - или по-скоро с механизма дето се повдига за да се включи задна като минете с флекса?
                              Ами, може да се отстрани и става като бензинка! Лошото е, че ако я кара и жена, спокойно може да й вкара в движение задна, вместо четвърта и става еднааааа....
                              Сега сериозно - механизмът /повечето колеги сигурно са го виждали/ е една пластмасова тръбичка, която в долно положение опира само надясно в ламаринен ограничител. При добро желание и малко майсторлък може да се скъси спрямо по-късия лост, но по средата, като снаждането /залепването/ се повери на работилница за лепене на пластмаси, или просто се снадат двете парчета с конично обработени краища - за здравина. Става като оригинално /личен опит от едно Рено 21 преди бая години, което още си върви без никакви проблеми/. E, възможно е да има и друг - по-добър начин, но така се запазват напълно горната и долната му части.
                              Alfa Romeo 147 JTD 115hp+
                              Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp

                              Comment

                              Working...
                              X